Re: Zasilacz do oceny ...

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 01:13:12 MET DST

Użytkownik "Daniel Rogas Roginski" <roginski_at_tlen.pl> napisał w
wiadomości news:b8ur95$2on$1_at_absinth.dialog.net.pl

> A link:

Odpusc go sobie. I kup za ta sama kwote Chieftec'a
360W z aktywnym PFC albo doloz (warto) do modelu
420W. BTW: Tekst na stronie ze Enermax od Q-TEC'a
okazal sie gorszy jest dla mnie najdelikatniej
mowiac niezbyt wiarygodny z paru powodow

1) porownywany jest model rzekomo 550W z 430W,
jesli przyjac ze to prawda - to test jest do d*
bo mialoby sens porownanie z Enermax'em o
podobnej mocy a nie z modelem o 120W slabszym

2) smiem watpic analizujac zdjecia Q-TEC'a by
mial on 550W. Fakt ze wazy on TYLKO 1.57 KG
jedynie te watpliwosci poglebia.

3) smiem watpic by podana konfiguacja komputera
byla w stanie przeciazac sprawny zasilacz 430W
Enermax'a ktory jest uznawany za lepszy od
Chieftec'a o ktorym mowimy. A skad inad mi
wiadomo ze Chieftec'i z taka konfiguracja bez
problemu sobie radza

Jeszcze pare detali i powodow by sie znalazlo
ale nie mam sily pisac wiecej o tej porze.

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.