Ponawiam swoją prośbę....

Autor: SQ2BNX (sq2bnx_at_wp.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 22:17:07 MET DST

Witam ALL !

           Mam następujący problem z którym nie umiem sobie poradzić.
 Tuż przed wyłączeniem systemowym PCta słychać w głośnikach trzask, na
ekranie monitora pojawia się na krotko poziomy kolorowy pasek zaś w modemie
zapala się kilka diód (też na moment).
 System:WIN98se
 Płyta:MOTHERBOARD P4XFB

 Sprawdzałem zasilacz przez podmianę, odłączałem selektywnie wszystkie inne
zainstalowane urządzenia ale bez pozytywnego rezultatu.
Gdzie jeszcze mam szukać przyczyny tego nieprzyjemnego objawu?
Niby drobna rzecz ale denerwująca...:-(.
Będę wdzięczny za każdą sugestię.
Pozdrawiam.
Janek