pomocy - athlon w durona

Autor: finialski (finiu_at_hoga.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 21:52:44 MET DST

Witam,

Mam dziwny problem, i liczę na pomoc.
Posiadam Athlona 1700XP+ na płycie Gigabyte 7VTXH+, i do dzsiaj wszystko
było ok, choć wkurzała mnie temp. procesora. W tym celu postanowiłem zdjąć
miedzianą podkładkę na procesor (Thermaltake Cooper Shim). Temperatura
zmalała o 10 stopni, ale nagle komp zaczął wykrywać procesor jako Duron.
Wcześniej ja wół stało napisane Athlon 1700XP+. Czy ktoś mi powie, co się
stało i jak wrócić do dawnego stanu rzeczy.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

finiu