Re: Athlon XP 2200 -- Jaki Cooler??

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 21:36:20 MET DST

Użytkownik "Tomasz Lisowski" <jtlis_at_pf.NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

> athlona

Ja zasypiam w kazdych warunkach :)
ale stawiam pifo (wirtualne) ze glosniej bedzie chodzil fyrtak na grafice
czy w zasilaczu
niz przyzwoity coolerek na procka za mniej niz 100 zl - np. wyzej wspomniany
falconrock2

> A może ten, który jest z wersją BOX. Nie wiem, jak z głośnością, ale 3
lata
> gwarancji robi swoje :-)

Wentylki na boxach sa raczej malej srednicy wiec beda sie krecic szybciej
i zapewne bardziej warczec
Dobry radiator pod wiatrak 8cm i tyla
mozesz wtedy poszalec z wentylatorkami, slizgowe/kulkowe 1 2 lozyskowe
szybsze/wolniejsze a nawet podswietlane ;)

Akurat gwarancja jesli chodzi o fyrtaczek jak dla mnie jest do pominiecia

Pozdrawiam
Waldeusz