Re: chipset fan na kt3ultra2.

Autor: nt5_at_op.pl
Data: Fri 02 May 2003 - 19:28:16 MET DST

> Witam.
>
> AFAIR ktos tu kiedys pisal ze amputowal na tej plycie wentylator od
> northbridge'a.
> Jesli 'ten ktos' :) moglby mnie powiadmic jak to zrobil i na jakie
> chłodzonko wymienił (jak je zamontował) bede wdzieczny.
>
> pozdrawiam
> miKE

Ja też miałem to coś na northbidgu i się tego pozbyłem w normalny sposób, jak
się zdejmoje coolery np. z GF4Ti. A nowego dużego radiatora nie wiedziałem jak
go tam utwierdzić to dałem na 2 składnikowy klej termoprzewodzący Elpox 15 i
trzyma porządnie i od tego czasu o/c na tey płycie przy zamkniętej obudowie
jest owiele lepszy :D.

Pozdrawiam,
ŁpH