Re: banal, line-out i speaker-out

Autor: Marsjanin (05.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Fri 02 May 2003 - 16:04:27 MET DST

A Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> pisze, że...

>Twoje problemy mogę wynikać z tego, że często oba te wyjścia
>pełnią rolę niewzmacnianych, przy czym jedno służy do podłą-
>czania tylnego zestawu głośników. Nie wiem jednak, jak jest
>w przypadku tej akurat karty.

Uhm... A może jednak autor wątku poszedłby zareklamować tę kartę -
niewykluczone, że speaker-out mu nie działa, bo spalił się/był już
uszkodzony *końcowy stopień wzmacniacza* na karcie. A wyjściu line-out
może to nie przeszkadzać, nie znam dokładnie konstrukcji tej karty.

--
Pozdrawiam - Marsjanin
Zmieniłem adres i teraz w nagłówku jest