Re: Tell Me More W³oski

Autor: miKE (maragor_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 16:28:06 MET DST

> Denerwuj± mnie cwaniaki, którzy generuj± zbêdny ruch w sieci bo uwa¿a ze
> pozjada³ wszystkie rozumy.

masz racje, ale jak znasz takie pojecia jak "zbedny ruch w sieci" to
powinienes wiedziec ze grupy sa podzielone na kategorie i to jest grupa o
hardware - twojego pytania do tej kategorii nijak zaliczyc nie mozna. Druga
sprawa do jawne wywlekanie na forum publicznym kwestii piractwa - na ktora
to odpowiedzila ci johnnie_w

> grupa dyskusyjna jest dla ludzi wiêc jak nie ma nic sensownego do
napisania
> to niech nie pisze pierdo³.

wole jak pisze tak,a nie wrzeszcy wielkimi literami NTG!!!!!!!!
Sam bym nic nie napisa gdyby nie twoj calkowicie nie na miejscu komentarz. A
gdybys zadal na forum pytanie : "gdzie moge kupic kradzione procesory" to
byloby w porzadku?

pozdrawiam
miKE