Athlon XP 2200 -- Jaki Cooler??

Autor: PaRaDzIqS (paradzik_at_wp.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 15:42:42 MET DST

no wiec juz sie zdecydowalem na Athlona XP 2200+ wiec teraz kolejne
pytanie.Otoz koles w sklepie zaproponowal mi jakiegos coolera za 100zl
jednak jak sie spytalem czy zasne przy takim czyms to uslyszalem ze raczej
nie. moze ktos tutaj mi doradzi jaki kupic dobry, wydajny cooler do athlona
xp 2200+ ktory nie bedzie tak glosny( dodam ze komp bedzie non stop
wlaczony,wiec chcialbym jakos zasnac:)najlepiej do 100zl.
z gory dziekuje za informacje.
Pozdrawiam
        PaRaDzIqS