Re: Mam dość Codegenów, NoName itp zapalniczek...jaki zasilacz kupić?

Autor: m40a1 (promar1_at_wp.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 13:26:12 MET DST

> Ale moze masz cos zwalone z instalacja elektryczna ? Bo zasilawka w 2
> dni to pada jesli jest naprawde wypasiony zestaw, lub ma jakas wade
> fabryczna :(.
> Jaki masz zestaw, ze tyle ciagnie pradu ?

Winę można by zrzucić na prąd bo nie jest on doskonały, ale komp tez zżera
swoje
AthlonXP 1800 chodzący na 2000 lub 2100
ECS K7S5A :-) bardzo dobra płyta jeżeli ma bios umożliwiający podkręcanie
512 DDR RAM
2 x HDD Seagate Barracuda IV i zwykły Seagate razem 100GB
GeForce4 Ti 4200 też trochę podkręcony
CD ROM i CD RW
i reszta to co zwykle + 4 dodatkowe wentylatory w obudowie

A z zasilaczami to było tak, kiedyś mój zasilacz 200W nie spełniał wymagań
Athlona 1200 został wymieniony na 300Watowe NoName. Wszystko działało do
czasu gdy w rok później zainstalowałem Athlona 1800 i GeForca4 NoName
wyzionęło ducha, przyszła kolej na Codegena 300W ten o dziwo działał dobrze
już ma około 8 miesięcy ( czasami wiatrak mu charczał ). Tak pomyślałem
sobie o zmianie na coś mocniejszego kupiłem Q techa i tak jak już pisałem
znowu mam Codegena ( tego co miałem ).