Re: Problem z pamięcią(chyba)

Autor: simspage1_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 02 May 2003 - 13:05:41 MET DST

> Jesli masz te problemy bezposrednio po zainstalowaniu systemu i jestes
> pewien, ze nie masz wirusa, to oprocz pamieci sprawdz:
> 1. czy nie przegrzewa sie procesor (zwykle dostepne w BIOSie)
> 2. czy nie przegrzewa sie grafika (moze masz wentylator na grafice, ktory
> sie przestal krecic); kiedys przetestowalem problem grafiki dostawiajac z
> boku prowizorycznie dodatkowy wentylator, ktory dmuchal w kierunku radiatora
> karty i w ten sposob udalo mi sie ustalic, ze trzeba poprawic chlodzenie
> grafiki.

Niejestem użytkownikiem natyle dobrym aby w biosie grzebać i kompa rozbierać a
to żadnego serwisu niebardzo mi się chce wieźć(potrzymają kasy wyciągną i nic
nowego niepowiedzą). Następna sprawa to ktoś wspomniał o memtest ,ale co to
jest jakiś program? gdzie go znaleźć? jak użyć? Przypomniało mi się jeszcze
jednej dziwnej historii która zdażała się przed reinstalką windowsa jak i po
niej. A chodzi o to ,że po dłuszym używaniu kompa ikonki nagle JEDNORAZOWO się
losują tzn. np. wszystkie pliki .txt mają ikonkę fify .jpg winampa itd. itp. i
zostaje już tak do następnego restartu kompa. Dużo napisałem ale muszę
wspomnieć o XP. Coraz bardziej się przekonuje do niego ale jestem zrażony jak
już raz go mjałem ale była to wersja wybitnie zwaloną bo podczas instaliki
średnio co 2%-3% wyskakiwał komunikat ,że niemożna otczytać pliku i trzeba było
pominąć no i pominołem grubo ponad 100 plików przez co instalka się straszliwie
wydłużała. Dalej niedość ,że większość gier/programów niewchodziła to się win
lubił często wieszać(troche żadziej niż 98) no i na koniec niemożna było go
uzunąć(tego się niespodziewałem) więc mam z niego złe wspomnienia i narazie się
nieprzesiadam a problem z pamięcią trzeba pod 98 załatwić...