Re: Samodzilenie skompletowany komputer - kilka pytań

Autor: Ł_at_P@
Data: Fri 02 May 2003 - 10:03:06 MET DST

Użytkownik "Destiny" <destiny_at_ble.pl> napisał
> Wiec co proponujesz?? Jaki model ty masz?? BO przy 2600+ to już jakiś
> wentylator wielkości lodówki chyba trzeba ;-)
> Jaką masz teperature procka??
ja kupilem Coolermaster Xdream za 49zł na Allegro. oto link
http://allegro.pl/show_item.php?item=11822043
Przy 2600+ temp w "stesie" jeszcze nigdy nie przekroczyla 48st co uwazam za
bardzo dobry wynik.

> Czy warto dołożyć na markowe (Kingston, Infineon) czy kupić jakieś
noName??
hmmm. ja kupilem nonamy, ale jezeli masz kase to dolo i kup jakies markowe.