Re: Grafika InnoVision Raedon 9100 vs Sapphire Raedon 9000

Autor: Tomasz Lisowski (jtlis_at_pf.NOSPAM.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 09:50:37 MET DST

Użytkownik "GB" <nospam_at_nospam.com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Kupuje karte graficzna, ze wzgledu na ograniczony budzet mam do wyboru -
> Sapphire Raedon 9000 (w komputroniku, bo w mojej wiosce nie widzialem
> markowych Raedonow) lub InnoVision Raedon 9100 (w "zwyklym" sklepie).
> Z ta druga karta jest dziwna sprawa - w cenniku sklepowym jak byk stoi
> "InnoVision Raedon 9100" tymczasem na necie oraz stronce producenta
> (http://www.ivmm.com/inno3d/index.html) nie znalazlam zadnych informacji
nt
> karty IV na chipach ATI... LOL?
> [...]

No właśnie. Widzę, że nie jestem pierwszy, który zauważył "podejrzane" karty
graficzne Innovision. Z drugiej strony na próżno szukałem na grupie jakichś
alarmów, ostrzeżeń oprócz stwierdzeń, że jest to taki low-value segment,
ale bez szczegółów. Ciekaw jestem, co to tak naprawdę jest za marka. Jest
tego mnóstwo cennikach, natomiast producent jakby się tego wypierał. Czyżby
zrezygnował z produkcji kart na Radeonach, a zapasy magazynowe wypchnął do
Polski? Widzę w cennikach, że są modele nie tylko 9000, 9100, ale nawet 9500
Pro czy 9700. Tylko na stronach producenta nie ma o tym ANI SŁOWA! Bardzo
proszę użytkowników czy sprzedawców o jakiś komentarz.

Pozdrawiam
Tomek