Re: Athlon XP 2400 warto???

Autor: Ł_at_P@
Data: Thu 01 May 2003 - 22:59:39 MET DST

Użytkownik "PaRaDzIqS" <paradzik_at_wp.pl> napisał
> no tak jesli sie kto umie bawic w podkrecanie prockow to tak:)) ale
niestety
> ja jestem ciemny w te sprawy.
kupuj tego XP1700+ !!! naprawde, podkrecanie to latwizna. Ja jeszcze miesiac
temu bylem tak samo zielony jak Ty. wystarczylo kilka artykolow np. z
www.tweak.pl i teraz pracuje na XP1700+@2600+

> a co uwazasz o plycie glownej Gigabyte ktora mam zamiar zakupic???
hmm- do normalnej pracy, bez OC plytka jak najbardziej ok. ale do
podkrecanie trzeba szukac innej... (czesto tanszej, a lepszej)