Re: Bezdyskowy komputer, jak ???

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 22:44:31 MET DST

Uzytkownik "RM" <rmajda_at_poczta.fm> napisal w wiadomosci
> Czesc,
>
> czy da sie zrobic uruchamianie systemu dos + pewna aplikacja bez napedow
> dyskowych, obecnie mam uruchamianie z dyskietki ale czy da sie jakos
> inaczej??
>
> rafal

Witam
Polecam Przejsciowke IDE <-> Compact Flash, rozmiar pamieci Compact Flash
zalezny od potrzeb. Troche drogie, ale jak to ma byc koniecznie
bezdyskowy... ;] Mozesz niedrogo kupic karte pamieci np. 8 MB - na tym juz
pojdzie Freesco z dodatkami. Koszt przejsciowki jakies 30 zl. Ewentoalnie
jak to nowy komp, to Pen Drive i USB ;]

--
Pozdrawiam
[x]Angel