Re: BIOS Ami na MSI - mały zonk..

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 22:32:53 MET DST

> Coś trzeba będzie pomyśleć czy nie da się
> zmajstrować przejściówki dla tych mkostek BIOSu.

Witam
Przejsciowki sa do kupienia w elektronicznych sklepach. Ja w naglym
przypadku ( w nocy :) sam sobie zrobilem przejsciowke z podstawki DIL 32 i
PLC 32 - roboty z 2 godzinki, dobra lutownica i wszystko hula, ale delikatne
to gowienko wyszlo - przy byle okazji jakis kabelek odpada - ciezko zrobic
bez plytki drukowanej. Jesli szukasz rozwiazania na przyszlosc, to polecam
przejsciowke z takiej "starej" kosci na "nowa" - pewnie AVT je sprzedaje do
swoich programatorow (takie standardowe, co dzialaja z programem Willem Prog
czy jakos tak).

Pozdrawiam
[x]Angel