Program do sprawdzenia portu rownoleglego

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 20:47:17 MET DST

Jest jakiś programik, o którym wspominam w tytule ?
Zrobiły mi się jaja, mam kompa do którego portu równoległego
podłączony jest skaner, a przez niego drukarka.
Mam dwa systemy - WinXP i WinMillenium. Skaner przestał
działać pod obydwoma systemami a drukarka działa tylko
pod WinMillenium.
Zmieniałem już kable od skanera i drukarki i nic to nie daje.
Może nawet chrzanił bym ten skaner ale potrzebuję często
drukarkę. Na mój łeb walnięty jest port równoległy (chociaż
nie dawałem mu ku temu okazji), ale żeby to sprawdzić na pewniaka
potrzebowałbym jakiś programik.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl