Re: Klawiaturka

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 20:18:56 MET DST

"Leon" <roberttrubas_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:b8rmbn$3bm$1_at_atlantis.news.tpi.pl):

> Nabyłem sobie nową klawiaturę :-), i pan w sklepie powiedział , że
> że można za pomocą przycisku "Power" włączyć i wyłączyć komputer.
> Otóż wyłącza sie i owszem ale nie włącza. Czy ktoś mógły mi
> wyjaśnić czy coś w tym celu należy ustawić w biosie czy gdzieś
> indziej i co dokładnie.

Trzeba poszukac w BIOSie opcji "Keyboard Power On" lub zblizonej (na
ogol w Power Management; moze tej opcji tez nie byc) i ustawic na
Enabled. Funkcja ta moze nie dzialac po wylaczeniu kompa przyciskiem
lub po odcieciu i przywroceniu zasilania. Oczywiscie cale APM musi byc
"On".
Pozdrawiam
Egghead