Re: Problem z pamięcią(chyba)

Autor: simspage1_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 01 May 2003 - 19:36:28 MET DST

> bycmoze masz zanieczyszczony system - wyrzuc programy ktore dzialaja w tle i
> sproboj przeinstalowac system... co ci nie chcialo dzialac pod xp/2k? - juz
> nie ma takich problemow, szczegolnie z nowymi grami

Nie to nie to bo było tak nawet zaraz po zainstalowaniu systemu. A teraz też
mam bardzo mało plików w autostarcie więc to nieto. Na XP większość stary gier
niechodziło jak również programy typu Virtual-CD które były mi potrzebne a z
nowszych gier TheSims(siorka gra pozatym ja mam stronę o simsach więc były
potrzebne do testowania dodatków) może kiedyś w przyszłości się przeżucę ale
narazie niebiebardzo