Re: S-video 7 pin na 4 pin

Autor: Sasanka (markis_at_gazeta.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 18:54:45 MET DST

No do notebooka niestety firma nie dodala... Nie wiem czy
zaoszczedzila 1$ czy 50 centow ale teraz ja sie musze przez to meczyc.
W dokumentacji, jak to ostatnio bywa, tez nie ma. Nawet nie ma rysunku
tego gniazda. Pozostaje szukac schematu wyjscia bo komputer ma juz rok
i w sklepach go ciezko dostac. Napisalem oczywiscie do firmy, czy nei
moga mi przyslac opisu pinow (to jzu by bylo cos).
Moze ktos na grupie posiada takiego notebooka:
Fujitsu-Siemens Amilo M-4100 z Silicon Motion 3D 4MB i ma kabelek do
podlaczenia go z TV. Bede bardzo wdzieczny za pomoc.
Sasanka