Partycje :(

Autor: Erni (ed_at_lublin.mm.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 17:10:15 MET DST

Witam!
Czy ktoś mógłby mi pomóc? Mam na dysku cztery partycje utworzone programem
Partiton Magic.Na pierwszej zainstalowalem Windows XP, konwertując ją na
NTFS. Nastepnie skonwertowałem także partycje trzecią, druga i czwarta
została FAT32. Wygląda to zatem nastepująco:
1. 6 GB (TNFS),
2. 6 GB (FAT32),
3. 10GB (NTFS),
4. 50GB (FAT32).
Win XP poprawnie widzi i obsługuje wszystkie partycje. Nastepnie na drugiej
partycji zainstalowałem Windowsa 98 i okazało się że widzi on tylko partycję
na której się zainstalował, nie rozpoznaje natomiast czwartej, dziwne bo
jest to przecież też FAT32. Podobnie nie rozpoznaje, po użyciu odpowiednich
programow (np.NTFS for Win98) partycji NTFS. Myślałem, że może problem
zniknie jeśli zainstaluje Win Me, niestety bez skutku. Sprawa jest o tyle
dziwna ze pod czystym DOSem programy poprawnie rozpoznaja także tę druga
parycje FAT32. Dodam, że wszystkie cztery partycje są podstawowe. Nie wiem
co powinienem zrobić w tej sytuacji, czy powinienem usunać dwie ostatnie i
utworzyc ponownie ale przy pomocy Win XP, czy jakimś innym programem. A może
jest jakieś inne wyjście? Partycje sa utworzone poprawnie, Partition Magic
jak i Win XP nie zgłasza żadnych nieprawidłowości.
Przepraszam jesli NTG ale z drugiej strony dysk i partycje to też chyba
sprzęt, sam nie wiem.
Pozdrawiam
Erni