Re: Ga 7vaxp a dimond viper 550 (riva tnt)

Autor: RAD (roge_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 15:46:36 MET DST

> a czy na kt333 moja tnt pojdzie? tak enigmatycznie pisza na stronach
asusa, ze
> sie pogubilem. Jesli sie okaze, ze nie pojdzie, to wowczas bede wymianial
> karte, ale kupie kt400

Są dwie wersje kt333.Jedna to "zwykłe" kt333, a druga, nowsza, to kt400 z
zablokowanym agp x8. Jeśli myślałeś o a7v333-x to jest ona wlaśnie na
"nowym" kt333. W manualach wszystkich nowych płyt, z którymi się dotychczas
zetknąłem, jest wyraźnie napisane jakie karty obsługują. Dotyczy to również
Asusa, wystarczy sciągnąć odpowiedniego pdf'a.

Pozdrawiam
Radek