windows xp, nvidia i tv-out

Autor: orzeszko (tomaszorzech-nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 15:08:33 MET DST

Witam!

Piszę, bo po poszukiwaniach w Internecie niestety nie znalazłem
rozwiązania. Problem: TV-Out nie działą mi w Xp tak jakbych chciał.
Mam kartę GF 2Ti detonatory 43.45. I efekt taki: wogóle nie potrafię
uzyskac klonowania obrazu (a napewno działa, bo kiedys miałem 98 i
działało). TV-Tool daje taki efekt, że w chwili kiedy go eyłączę obraz
nie wraca na monitor, komputer się zwiesza i koniec. Po restarcie
(niezależnie czy ze zwieszonago TV-Toola, czy normalnie po
przełączeniu obrazu na TV i zrestartowaniu komputera) zawsze pozostaje
mi poprzednia rozdzielczość tj. 640x480.
CO z tym cholewka zrobić?

Pozdrawiam!

--
orzeszko