Re: przekierowanie na inny adres e-mail

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 12:00:13 MET DST

Piotr wrote:

> wiem ze NTG ale bardzo uczęsczana i z pewnością mi pomożecie.

Nie dosc ze jestes len smierdzacy to jeszcze beszczelny i glupi o czym sie
nizej przekonujemy.

> chodzi mi o to gdzie mozna założyć konto mailowe, które daje możliwość
> przekierowywania poczty przychodzącej na inne konto mailowe? musi być
> darmowe i najlepiej mieć jeszcze bogate możliwości konfiguracyjne

Pomijajac to, ze wiekszosc wiekszych serwisow to oferuje to mam
wytlumaczenie dlaczego tutaj piszesz na ten temat. Jestes poprostu za
glupi zeby wpisac w wyszukiwarce "darmowe konta e-mail przekierowanie".

Wiec glupi Piotrze wpisz w pierwszej lepszej wyszukiwarce "darmowe konta
e-mail przekierowanie" albo udaj sie ze swoim smierdzacym lenistwem na
pl.comp.mail bo do zimy nie wywietrzymy tego smrodu.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"