Re: Napełnianie kartridzy w drukarkach HP

Autor: Magdalena Marszałek (magdalena_at_kozy.com.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 11:32:10 MET DST

odnosnie blokowania kardridzy tylko modele dla drukarek 3325 i 3420

model 3820 bez problemu mozna napelniac proponuje ci wykonac tzw. wirowke
:) jak bedziesz zaintersowany napisz do mnie na email

Użytkownik "Mariusz Jędrzejec [mr.]" <mjedrz_at_polbox.com.USUN.TO> napisał w
wiadomości news:b8pqbj$mim$2_at_nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
>
> Witam.
>
> Cożżż. Pakard się wkurzył i w nowych drukarkach wprowadził blokowanie
> możliwości napełniania kartridży. Nazywa się to jakoś Smart coś tam i już
> nawet Komisja Europejska się zastanawia CZY NIE ZABRONIĆ TAKICH PRAKTYK
> (wiadomo, że wszystko to dla szczęścia ludzkości, ale jeszcze trochę i
> beknąć w domu sobie nie będzie można bez złamania 10 paragrafów). Myk
> polega prawdopodobnie na wyczuciu końca tuszu i dezintegracji (np.
> termicznej) czegoś w bebechach. W tym przypadku mozliwe byłoby napełnianie
> kartridży, ale jeszcze PRZED końcem tuszu.