notebook IBM sys-w98 nie botuje? problem

Autor: Magdalena Marszałek (magdalena_at_kozy.com.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 11:19:19 MET DST

Witajcie mam prosbe , mam nadzieje ze ktoś wie o co chodzi i mi pomoże - mam
notebooka ibm thinkpada na ktorym mialem w98 pozniej zachcialo mi sie XP ale
po czasie mi sie odwidzial :) i chcialem spowrotem w98se - wyciaglem dysk
zrobilem lowlewel (chcialem inaczej partycje) zalozylem part. fdiskiem
skormatowalem wgralem pliki sytemowe - odpalilem z tego dysku na innym
komputerze (stacjonarnym) wszystko ok -
ale po zalozeniu dysku do notebooka nie botuje z dysku (pisze prosze wlozyc
dysk itp..)
z dvd tez nie chce zabotowac mimi wymuszenia w biosie...
jak ktos wie cos na ten dziwny temat prosze o pomoc
z gory dziekuje