Re: czy tylko ja mam takiego pecha?

Autor: kompbatant (kompbatant_at_o2.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 02:50:19 MET DST

On Wed, 30 Apr 2003 22:27:41 +0000, Castrol wrote:

> ROTFL
>
> Co ty gadasz za bzdury??
>
> Juz sie nie osmieszaj i ustaw se normalna date!!!

Dobra widze, ze musze dokladnie to wytlumaczyc bo nie wszyscy moga to
zrozumiec. Bateria na plycie glownej, ktora miedzy innymi podtrzymuje
zegar juz ledwo zipie i tak jak w normalnym zegarku zaczyna mi sie
spozniac, ustawilem wiec sobie do przodu. Moze zrobic z tego nowy watek bo
widze, ze cieszy sie to duzym zinteresowaniem. Na kazdej grupie znajda sie
ludzie, ktorzy sie musza do czegos doczepic, na tej grupie panuje jak
widac zwyczj doczepiania sie do dat. Widze, ze musze pojsc jak
najszybciej kupic baterie bo inaczej mi spokoju nie dacie ;)

--
      Komp.bat-ant
(o_   http://hackdt.inoweb.pl http://blackware.inoweb.pl