POMOCY ! plyty gl. intela i polskie czcionki

Autor: Profil1 (jackpe_at_xl.wp.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 01:08:01 MET DST

witam wszystkich i prosze o pomoc.
posiadam plyte glowna intela d845gebv2 i za zadna cholere nie moge na niej
normalnie napisac ani malej ani duzej litery Ł / L z kreska /. moze to jest
smieszna ale nie dla mnie. aby uzyskac taki znak np. duze Ł musze miec na
klawiaturze WYLACZONY caps lock a nastepnie nacisnac w kolejnosci shift-alt
L. aby uzyskac male ł
to wszystkie kroki takie same ale przy WLACZONYM
caps locku. przeciez to jest paranoja. do tej pory mialem
plyte intela d845gbv i na niej w zaden sposob, poza tablica znakow, nie
mozna bylo uzyskac L. myslalem ze plyta ma uszkodzony kontroler klawiarury i
dlatego kupilem inna. dzieje sie to tylko na intelu z wbudowanym chipsetem
grafiki. na plycie bez tego chipsetu jest ok.
niestety przy mojej pracy i konfiguracji komputera musze miec plyte z
chipsetem. to jest nastepna zagadka, lecz juz mniej wazna poniewaz plyta z
wbudowana grafika przelicza film na adobe premiere dwa razy szybciej niz
plyta z nawet najnowsza karta graficzna na agp.
tego tez nikt nie potrafi mi wyjasnic. jednak obecnie to Ł
jest dla mnie najwazniejsze. prosze o wszelkie sugestie.
pozdrawiam jacek