Wentylator na Herculesie FDX

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 13:40:11 MET DST

Witam,
Poratujcie, spapral mi sie wentyl na karcie (Hercules 3D Prophet FDX ,
Radeon 8500), kupilem wczoraj na gieldzie identyczny ksztaltem i rozmiarem,
ale na ... 12V :-( Ten oryginalny jest na 5V, chwilowo podpiety jest pod
plyte glowna - ale to nie jest estetyczne, czy ktos z was wie gdzie mozna
dostac takie wentyle na 5V ? Wiem ze czytaja te grupe pracownicy sklepow i
serwisow komputerowych, moze macie jakies uszkodzone FDX'y z ktorych
"odstapicie" wentylator ? Wentlator jest chyba taki sam we wszystkich
produktach Herculesa opartych na Radeonach. Dla tych co nie bardzo wiedza
jak to wyglada, a moze gdzies widzieli: Wentlator to 40mm ale zawieszony nie
na prostokatnej ramce tylko na okraglym kolku, kolko ma 3 otworki na srubki
i jest przykrecane do radiatora.

P.T.