Re: Napełnianie kartridzy w drukarkach HP

Autor: Andrzej (andrzej_i_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 12:59:18 MET DST

> Spróbuj wodą ale nie tyle ciepłą, co gorącą - takim prawie wrzątkiem.

wrzatkiem zalalem i tez nic

do zestawu dolaczony jest odsysacz, ktory przyklada sie do glowicy
zeby bylo smiesznie - nie mozna nic odessac z kartridza, nawet powietrza, za
to do srodka mozna wlac ta metoda nawet troche tuszu

na spodzie glowicy powinny pojawic sie kropelki atramentu - u mnie pustynia
chyba juz nic tego kartridza nie uratuje

--
Andrzej
[gg#1183972][GSM#506504454]