W takim razie co zamiast EPOX 8RDA ?

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 10:29:48 MET DST

Pisalem 2 dni temu, ze niestety moj EPOX 8RDA jest jakis felerny i
niechce (LOL) wspolpracowac z karta Winfasta GF4 MX440, takze chyba go
zmienie na cos innego.

W takim razie jaka plyte wybrac zamiast tego ePoxa pod Athlona XP
1700+ (JUIHB z 10 tygodnia :) ? Nie zależy mi na FireWire, SATA, RAID,
itp bajerach. Sieciowka moze byc, ale nie koniecznie, bo mam stros na
PCI :).

Chciałem wczesniej kupic ASUSa A7N8X, ale niestety we wsi w jakiej
mieszkam (Lublin) jest tylko rev. 1.06, a jak kupowac ta plyte to
tylko w wersji 2.0.
Jakies inne rozwiazania ? Mam do wydania z 550 zl :). A moze ktos wie
gdzie kupic ASUSa A7N8X w wersji 2.0 ??????

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com