Re: asus a7v133 + athlonxp1700

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Sun 27 Apr 2003 - 10:00:57 MET DST

Sylwek wrote:
> witam
>
> czy komus dziala taka konfiguracja - tzn. czy ten athlon pracuje na fsb133

Mi działa na FSB133, a nawet chodzi stabilnie na FSB150.

> bo u mnie tylko na fsb 100 chodzi dobrze - mam rev. 1.05

Ja również mam 1.05

> wogole to zauwazylem ze u mnie ta plyta nie chce sie odpalic powyzej fsb120
> (w zasadzie od) - czy ktos ma jakis pomysl dlaczego

Hmm, to że płyta nie daje rady w przedziale 120-132 mhz to nic dziwnego.
To kwestia doboru dzielników dla PCI i AGP, oraz RAMu. Próbowałeś
ustawić od razu 133 mhz? Masz Athlona Palomino czy T-Bred? Jeśli
Palomino to mozesz spróbować wymusić DIP-Switchami FSB i mnożnik.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk