Re: Do użytkowników LCD

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 22:11:46 MET DST

Jeszcze jedna uwaga-u mnie widać trochę jaśniejszy dół tylko na kilku
kolorach(np. szary-odcień) i w niektórych programach(np. Cool Edit-kanał
prawy(dolny) lekko jasniejszy niż lewy, przy czym dotyczy to tylko
zaznaczenia-kanały na niebiesko) i przy teledyskach z nieobciętymi czarnymi
pasami-pas z dołu lekko jaśniejszy. Ja też na początku nie widziałem tego
efektu, ale coś mnie podkusiło, żeby się temu dokładniej przyjrzeć.

 --
 Pozdr
 ArturN