Zaszalalem ;)

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 23:03:11 MET DST

Hi
Wlasnie instaluje sie na Asusie A7N8X deluxe
hie ... XP posadzony na starej plycie (MSI KT333 ARU ) ani nie dychnal
zreszta nawet nie chcialo mi sie go probowac podnosic z trybu awaryjnego
lepiej posadzic wszystko na czysty system - wlasnie sciagaja sie w tle
dodatki do SP1

Poki co ustawienia bardzo fabryczne - na to przyjdzie pora ;)

Acha - nowa plyte napedza rowiez nowy Chieftec 420W
jestem pelen szacunku .... wreszcie nie musze stosowac
przedluzek i wtykow nie brakuje .... a te zlote grile ...
no dobra bo zaraz powiecie ze sie snob zlotymi kratki podnieca ;)

Tak czy inaczej jest tak samo cichy albo nawet cichszy od starego enlighta
pomimo tych 2 wentylatorow - kreca sie jakos tak leniwie :)
Obecnie zdecydowanie najwiekszy halas daje grafika (do przelkniecia)
niestety nie ma w plytce otworow zeby jakies bezwentylatorowe chlodzenie
zainstalowac

Buda dalej staruszek enlight, tyle ze troche sie juz balem o zasilacz 230W
radzil sobie nawet dobrze ale ciagle jakies klamoty dochodza, z procka pot
skapywal ;)
i chyba napiecia zaczynaly ciutek siadac.....

A no i podstawa .... zrobilo sie jakos tak przestronniej w srodku
SB poszedl do pudla, sieciowka i FireWire tez :)
Dzwiek mialem rowniez na MSI niby 5.1 ale mi nie odpowiadal.

To narazie tyla - jak bede mial z czym problemy to wiem kogo pytac :))

Pozdrawiam
Waldeusz