Rozszerzony obraz w Daewoo 15"

Autor: Tempus (tempus_at_bezspamu.poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 22:38:25 MET DST

Daewoo 15 cali CMC-1511 (6-cio letni). Parę dni temu na

bokach obraz był ściśnięty. Obecnie obraz jest

rozszerzony (boki wychodzą poza monitor) i na bokach

wklęśnięty do środka (wysokość OK). Ustawienia

geometrii przyciskami na monitorze nic nie dają chociaż

suwaki na ekranie przesuwają się podczas regulacji. Nie

działa regulacja szerokości obrazu ani korekta

poduszki. Pozostałe działają. Wcześnie pojawiały się

też zielone plamki na całym ekranie przechodzące w różowe

zabarwienie (ciekawe, że pod tylko pod Wordem a nie np.

w grach). Po obniżeniu odświeżania i rozdzielczości

nie ma przebarwień. Może znacie na to jakąś receptę?

Kiedyś zmniejszył się obraz, znajomy podgrzał mi jakieś

luty i naprawiło się (nie mam z nim kontaktu).