Re: K7S5A - rozwiązanie problemu

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 22:09:27 MET DST

smoq naskrobał:

> A czy tez juz nie masz problemu z wieszajacym sie
> kompem?
> Czy moze wogole takowego nie miales?

Komp się wiesza podczas instalacji w98 w trybie setup (czyli
normalnym). Muszę instalować przez setupcor. Ale jest to zwiazane z
gf4mx440 i występuje dosyć często w innych konfiguracjach sprzętowych
z tą grafą. No i nie instaluję windy co tydzień a prawdę mówiąc,
pracuję na tej instalce od początku, czyli juz z pół roku i nic się
nie sypie a śmiecia różnego już zdrowo nainstalowałem. Ponadto bywa
że się wiesza podczas pracy z Xnewsem, ale wyczytałem że to typowy
błąd tego softu i jestem na etapie wypróbowywania różnych środków
zaradczych;)
            Ponadto, czasem się zawiesi przy pracy z innymi progsami ale
bardzo sporadycznie. Jak juz mówiłem, zapuściłem Prime95 na dobę i
podczas testu normalnie pracowałem na kompie i żadnej zwiechy. Raczej
stabilny jest, IMHO.
            No i oczywiście najnowsze stery AGP, BIOS itd. Na oryginalnym
biosie gubił ustawienia cmos.

--
Jacek