upgrade biosu MSI k7n2 - klopocik

Autor: Elektriko (tego_at_adresu.nie.ma)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 21:38:00 MET DST

Witam.
Moj, troche ciemny, kolega uzyl opcji Live Update. Operacja o dziwo udała
się. Ale po drugim restarcie zechciało mu się zmieniać ustawienia biosu.
Ustawił za pomoca automatycznosci jakies ekstrmalne ( nie bardzo jarzę o co
chodzi ;) ). Po zachowaniu ustawień komputer nie wstaje. Stan jest taki, że
po włączeniu świeci się dioda w FDD, uruchamia CDRoma, mrugnął raz kontrolki
od klawiatury i ... cisza. Z tego co doczytałem się, to bios Awarda (był).
Nie mam pojecia co z tym fantem zrobić, proszę więc o poradę. Czy da się
zrobić coś poza przekazaniem płyty do serwisu ? Nie mam niestety
programatora EEPROM :(
Dzięki z góry.
Pozdrawiam. Elektriko