Re: Skaner SCSI - dwa pytania

Autor: Krzysztof Kucharski (astrosms_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 20:15:25 MET DST

Użytkownik "Tomek" <tk-tk_at_wp.pl> napisał w wiadomości

[...]
> 1) Mam skaner SCSI i gdy nie wlacze go zanim zaladuje sie
system, to mi go
> nie wykrywa. Dlaczego tak sie dzieje?
[...]

Nieobecni nie maja racji :-). A poważnie - wystarczy w takim
wypadku wejść do Panelu Sterowania > System > Menedżer Urządzeń >
Właściwosci, kliknąć na Odśwież. To wszystko.

[...]
> Czy przyczyna moze byc brak terminatora ( czy jak sie to zwie )
[...]

Nie.

[...]
> 2) Po co jest ten terminator ( nie mylic z filmem ;) )?
[...]
W celu dopasowania impedancji całego toru magistrali SCSI. Bez
tego praca jest albo w ogóle niemożliwa, albo też transfer spada
drastycznie.

Krzysztof Kucharski