aver studio 303. ata płyty 66 i twardziel na 100/133 - czy w plecy?

Autor: Ugur (jod27_at_wp.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 19:50:09 MET DST

witam

czy niefunkcjonująca telegazeta (aplikacja startuje, ale okno textu
pozostaje puste) w aver tv studio 303 + abit kt7raid +soud blaster
live1024(tak pod xp jaki 98se), to poprostu wada tejrze karty tv, czy może
jakiś konflikt ?? jak toto się uwas spisuje?

druga kwestia - czy trace na wydajności twardziela instalując go na
wolniejszym interfejsie(?) niz nominalny (twardziela)?

pozdrawiam
Ugór

ahaa, może jeszcze jedna sprawa - chodzi mi oto że po podniesieniu taktu na
fsb (w opcji plus fsb - czyli niezależnie od taktu na pci) pogarsza mi się
jakość obrazu generowanego przez tuner tv - wiec - czy można to jakoś
skorygować w biosie chociażby?