Spalony zasilacz i co JESZCZE!!!

Autor: Bartek (bartekglowacki_at_poczta.fm)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 18:39:42 MET DST

Witam
Mój problem dotyczy spaloego zasilacza. Ale żeby przybliżyć problem postaram
się opisać to w skrucie.
W trakcie podłączania wszystkich kabelków do komputera (komp był oczywiście
wyłączony) przyszedł czas na podłączenie kabli od głośników i w tym momęcie
poszedł dym z zasilacza. Po rozebraniu zasilacza okazało się że w środku
kilka kondensatorów rozwinęło się (dosłownie) i kilka rezystorów pękło.
Pomimo to próbowałem odpalić komputer i nawet to mi się udawało ale na
bardzo krótką chwilę. Po wymianie elementów zasilacz już wcale nie ruszył.
Kupiłem nowy zasilacz i komp chodzi ale bojje się co się stało i żeby się to
nie powtórzyło.
Dzięki za wszelkie rady.
Pozdrawiam
Bartek