3820 i 486 problem

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 15:22:39 MET DST

Witam
Jest drukarka 3820, którą chce uruchomić na starszym kompie dokładniej to
jakiś cyrix jeszcze 486. Kontroler na LPT złączu isa. Badziewie ma duże
opory z działaniem. Dołożyłem specjalnie drugi kontroler bo na pierwszym
port LPT nie ma przyporządkowanego przerwania (win95) niewiedzieć czemu.
Raz udało mi się mieszając opcjami doprowadzić do użytku (drukowała!!!) ale
po zawiezieniu do klienta już jej przeszło i dalej nic (a dodam, że koleś
który ją zawoził przysięga, że nic w ustawieniach nie zmieniał). Teraz też
próbuje zmieniać te ustawienia (drukowanie bezpośrednio do drukarki,
sprawdzaj stan bufora przed drukowaniem, włącz/wyłącz dwukierunkową obsługe
drukarki), ale nic nie pomaga.
Może ma ktoś doświadczenie w tym kierunku i podzieli się jakimis istotnymi
informacjami.

Pozdrawiam. Seba