Re: Monitory LCD NEC 1701 vs. NEC 1560NX - ktory lepiej wybrac ?

Autor: Basior Zywiec (basior_at_o2.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 15:12:33 MET DST

On Thu, 24 Apr 2003 17:02:46 +0200, Basior Zywiec <basior_at_o2.pl>
wrote:

>witam grupowiczow
>
>zastanawiam sie nad zakupem monitora LCD firmy NEC,
>oba posiadaja bardzo duzo zalet,
>ale i roznic - przede wszystkim cale
>
>czy lepiej pracowac na LCD 17 bez DVI, czyli bez przyszlosciowego
>wyjscia, czy tez moze na LCD 15 z super parametrami i DVI ?
>
>P.S. cena tez odgrywa tu pewna role -
>roznica 700zl - czy warto ?
>
>prosze sie o wypowiedzi
>pzdr.

jezeli chodzi o rozdzielczosc to glownie uzywam 1024x768, ale nie mam
nawet jak sprobowac dzialac na wyzszej bo moj obecny stary monitor nie
wytrzymuje wyzszej rozdzialki - wiec nie wiem czy lepiej bym sie czul
na wyzszej (tzn myslalem nad przejsciem na 1152x864)

Glownie ogladam filmy na kompie, siedze na necie, troche gram, i filmy
moglbym ogladac dalej od monitrora dzieki 17 - widzialem obok siebie
na wystawie dwie wlaczone LCD - 17, 15 - roznica wydala mi sie duza w
wielkosci obraz - ale nie wiem czy po prostu by mi sie oplacalo
zaplacic za cos wiekszego bez DVI, ale za to z wieksza rozdzialka

czy 17LCD musza pracowac z najwyzsza rozdzialka, bo na 1024 jest
gorsza jakosc obrazu ?