hp deskjet 690c + atrament pelikan

Autor: adrin (adrin2.no.spam_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 15:10:10 MET DST

czesc, jestem posiadaczem drukarki hp dj 690c i w zwiazku z nadchodzaca
matura zwiekszylo sie moje zapotrzebowanie na drukowane materialy :)
chcialem sie zapytac szanownych grupowiczow czy stary, zuzyty tusz(lezy od
0,5 roku na polce, na dole troche zaschniety) moglbym napelnic jakims
'zwyklym' atramentem(zrobic otwor wlac, i zakleic czyms) - bedzie to
dzialac? drukowanie bedzie intensywne, tak ze atrament raczej nie zdazy
zaschnac. moze jakies alternatuywne rozwiazania?