Kłopot z Soltek SL-75KV+

Autor: jaroslaw (jaroslaw_at_nie.ma.maila.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 13:22:23 MET DST

Witam, mam następujący problem z tą płytą główną:
Mam procesor Amd Duron 650MHz, kiedy ustawiam mnożnik na 6.5x wszystko
uruchamia sie jak powinno - 650MHz, po ustawieniu kolejno 7.0x i 7.5x
uruchamia się również poprawnie 700MHz i 750MHz, a gdy ustawie 8.0x komputer
startuje ale przy ładowaniu Windows Me zawiesza się, a przy 8.5x po
włączeniu komputera pokazuje się Award Boot Block i koniec, ok może to być
zła seria procesorów, ale gdy wsadze Duron 1200MHz komputer NIE startuje na
ŻADNYCH ustawieniach mnożnika i FSB nawet po wgraniu najnowszego biosu i
zresetowaniu jego ustawien. Proszę o pomoc. Dzięki