Re: Tuner Pixel View

Autor: nicram (niusy_at_KASUJ_TOnicram.prv.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 17:45:35 MET DST

On Thu, 24 Apr 2003 20:09:57 +0200, "Dominik Rejmer"
<dominik.rejmer_at_telkonet.pl> wrote:

>Mam pytanko.
>Czy posiada ktos z grupowiczow pod systemem XP Tuner TV Pixel View TV PAK z
>radiem i kamera.
>Pytam sie bo nie wiem jakich sterownkow mam uzyc, poniewaz nie chce mi
>chodzic fonia (jest tylko obraz).
>A moze jest tu jakis kruczek.
>KONFIGURACJA
>Plyta MERCURY KT133a
>Duron
>SoundBlaster Live 1024
>Riva TNT
Ja mam Pixel Viev TV Pro Play +FM i pod XP używam TV 5.21 XP/W2k
pobrany ze strony producenta z innymi wersjami też miałem taki
problem, niestety niedziała Teletext, wiem że można próbować BorgTV i
tym podobnych lecz narazie pasuje mi tak jak jest