Re: Jaki notebook wybrac?

Autor: NiN (nin_at_plast-box.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 21:17:05 MET DST

> Polecam notebooki DELL i IBM sa drozsze ale jakosc gwarantowana. Z nizszej
> polki moze byc Toshiba

Z nizszej polki !!!! Czlowieku chyba nie lales..... moja kosztowala majatek.
W/G mnie Toshiba rzadzi wsrod notebookow szczegolnie seria Satellite 5100
jest godna polecenia. Sam stalem przed podobnym wyborem wybralem Satellite
5100.201 Super ma wszystko co powinien miec wywalony w kosmos notebook
P4/15"/COMBO/GeForce4/Yamaha ACXG/LAN/V90/TVout/ itd. Jest tylko 1 wada
..... krotka zywotnosc baterii ..... 2 h z minutami ale przy takim wypasie
to chyba nie dziwne. Poza tym jakosc wykonania, wyposazenie, stabilnosc
pracy, bezawaryjnie - wykorzystuje ja dzien w dzien od roku po parenascie
godzin i hula no a do tego ten dzwiek..... glosniki Harman/kardom +
subwoofer ;) serio. Goraco polecam.

Alternatywa jest IBM serii A wspaniala maszyna .....

3mKa
NiN