Re: Problem z kodekiem

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 20:17:50 MET DST

Użytkownik "Pavel" napisał:

> DShow zawiera właśnie ffdshow [...]

Jedyne zastrzeżenie z mojej strony jest takie, że czasami DShow zawiera
bardzo zbyt stary kodek ffshow, przez co czasami są problemy - sam
doświadczyłem takowych. Dlatego ja osobiście wolę ściągnąć go bezpośrednio
ze strony autora.

> Zdecydowanie nie polecam Nimo Pack
> za duży bałagam robi w systemie,

Tutaj chyba masz absolutną rację. Wydaje mi się, że błędem jest proponowanie
komuś początkującemu pakietu Nimo. Tam faktycznie trzeba wiedzieć co, gdzie
i dlaczego. Ale pojawił się ostatnio bardzo fajny, mocno okrojony Nimo Lite
Pack zawierający kodek ffdshow i kilka innych - tych najważniejszych.
Niestety, ten ffdshow też nie jest najświeższej daty :-(

Pozdrawiam,
Sniper