Re: dysk WD400JB

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 20:21:59 MET DST

On Fri, 25 Apr 2003 10:02:06 +0200, "[> MAK <]" <NOSPAM_mk_at_popnet.pl>
wrote:

>Myślę, że powinny powrócić czasy, kiedy przed wyłączeniem
>kompa trzeba było programowo zaparkować głowice programikiem
>do parkowania....

OOoooo, żartujesz? To wiesz jak by dyski ludziom padały? Czasy, kiedy
osoba obsługująca kompa była prawie że technikiem komputerowym już
trochę temu mineły :)

>Teraz jak robi to "sprężyna" to rodzą się podejrzenia......

E, tylko niektórym. Zwróć uwagę że większości użyszkodnikom nic a nic
nie przeszkadza co się w kompie dzieje. Czasem jak idę do kogoś to
komp wyje, trzeszczy, wiatraki chuczą jak w odkurzaczu - no i przecież
tak ma być. Komp się zwiesza, wywala. w grę nie zagrasz jakąś tam -
tak ma być, bo pan w sklepie powiedział - windows tak ma.

--
żuko / Shark von Cygnus
Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB