Re: dodatkowe gniazdko usb

Autor: KrzysiekS (ks123_at_malpa.wp.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 20:00:52 MET DST

W artykule <b8bqu8$cg9$1_at_news.onet.pl> Prezes napisal(a):

> witam
> mam prosbe czy ktos sie nie orientuje jak wyprowadzane sa soncowki do
> dodatkowego portu usb (gniazdko z przodu obudowy) na plycie 6VA694
> (LuckyStar). na plycie jest 8 wyprowadzen
>
> 2o 4o 6o 8o
> 1o 3o 5o 7o
>
> interesuje mnie jak te wyprowadzenia sa na plycie bo gniazdko ma tez 8
> (osobnych) wyprowadzen oznaczanych +5V, +D, -D i GND (wszystkiego po 2 razy
> z odpowiednimi oznaczeniami dla pierwszego i dla 2go gniazdka)

w starej płycie lucky star na mvp3 było tak:
2 4 6 8 9
5V D+ D- GND GND
5V D+ D- GND GND
1 3 5 7 10

5V - znajdziesz woltomierzem
GND - omomierzem
D+/D- będzie miał potencjał masy, i opór 1,5kOhm do masy (przynajmniej w teorii)
jak rozróżnić D+ i D-? chyba tylko metoda prób i błędów. Zamiana nie spowoduje uszkodzenia.

KrzysiekS