Re: reset BIOS-u ;-(

Autor: Piotr K. (dziejek7_at_2com.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 15:38:52 MET DST

Użytkownik "[ kapitan NECIK ]" <formatx_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam!
> mam jedno pytanko do grupowiczów:
> - zresetowałem BIOS (wyjąłem na chwile baterię) u siebie na kompie. Teraz
> strasznie wolno startuje windows. Czy po takim resecie trzeba cos ustawiać
> biosie? Jeżeli tak, to co?
> - z góry wielkie dzięki za odpowiedzi i pomocne wskazówki ;-)

Po resecie Bios wraca zawsze do ustawień podstawowych, gwarantujących (??)
uruchomienie komputera, co oczywiście nie oznacza że są to ustawienia
najbardziej wydajne.
Co do ustawień to zależą w znaczym stopniu od konfiguracji sprzętowej
komputera i trudno jest coś takiego zropbić na odległość, ale spróbuj:

Podaj:
typ BIOS'u (Award, Ami)
Jaka płyta.

Piotr K.