Re: DVD co potrzeba ?

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 11:10:45 MET DST

Użytkownik "j23" <wiesiek_NOSPAM_at_supra.com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości

DVD

> freeDVD - wystarczy? jak nie to pare minut w googlach i podam Ci kilka
> innych, trzeba tylko troche checi...

chęci to Ty chyba nie masz - ja sporo czasu poświęciłem żeby znaleźć darmowy
program do odtwarzania DVD - a FreeDVD i tym podobne nie mają właśnie
wbudowanego dekodera i nie odtworzysz nim filmu, jeśli wcześniej nie dasz mu
dekodera z innego programu. A jak mu dasz to dostaniesz takie same
ograniczenia
(np. 5 minut odtwarzania) co w programie, z którego dekoder dałeś. Czekam na
inne propozycje programów!

> ?! Gratuluje kultury, przykro mi, ale na to nie odpowiem do takiego
poziomu
> to juz sie nie znize :-(

no poniosło mnie, ale zniesmaczony jestem nadal, bo jak ktoś mówi coś
z przekonaniem, a nie mówi prawdy to mnie to wkurza